Grupy

Swiat Pogody .pl

Pajace

Witamy na stronie Pajace

W roku szkolnym 2024/2025
w grupie Stokrotki będziemy
pracować w oparciu o program
wychowania przedszkolnego
„Wokół przedszkola”
Autorzy programu: Małgorzata Kwaśniewska, Joanna Lendzion,
Wiesława Żaba-Żabińska
Wydawnictwa MAC

Panie pracujące w grupie:

Nauczycielki:

  • Sonia Ptaszkiewicz
  • Anna Gasik
  • Urszula Michlicka

Pomoc nauczyciela:

  • Iwona Dranikowska


Godziny dostępności dla rodziców:

Sonia Ptaszkiewicz wtorki 16.00-17.00 (po wcześniejszym umówieniu się na spotkanie)

Zamierzenia dydaktyczno – wychowawcze na miesiąc grudzień:

Temat kompleksowy: Odwiedziny Mikołaja

realizowany od 02 grudnia  do 06 grudnia 2024r.     

W tym tygodniu dziecko:

  • zgodnie bawi się z innymi,
  • określa swoje samopoczucie,
  • bierze aktywny udział w zabawach ruchowych
  • wypowiada się zdaniami na określony temat,
  • odpowiada na pytania dotyczące opowiadania,
  • opowiada co znajduje się na ilustracjach,
  • rysuje kontur czapki Mikołaja
  • słucha opowiadania Barbary Szelągowskiej Niezwykła wizyta.
  • Śpiewa piosenkę „Piosenka o Świętym Mikołaju”
  • zgodnie bawi się z innymi,
  • określa swój aktualny nastrój,
  • bierze udział w zabawie ruchowej,
  • słucha poleceń nauczyciela

Temat kompleksowy: Zima jest coraz bliżej

realizowany od 09 grudnia do 13 grudnia 2024r.     

W tym tygodniu dziecko:

  • uważnie słucha opowiadania,
  • odpowiada na pytania dotyczące treści,,
  • wypowiada się zdaniami na określony temat,
  • rozwiązuje zagadki,
  • Słucha opowiadania Barbary Szelągowskiej Pieluszkowe śnieżki.
  • Śpiewa piosenkę „Sypie śnieg”.
  • zgodnie bawi się z innymi,
  • współpracuje z kolegą i idzie po jego śladach
  • sprawnie liczy w poznanym zakresie,
  • dodaje na konkretach w zakresie 4,
  • przelicza i pokazuje wynik na palcach,
  • nazywa zabawki  przedstawione na tablicy

Temat kompleksowy: Magia świąt

realizowany od 16 grudnia  do 27 grudnia 2024r.     

W tym tym tygodniu dziecko:

  • bierze aktywny udział w zabawach ruchowych, rytmicznie porusza się przy akompaniamencie bębenka
  • rozważa czy zapachy mogą wpłynąć na wywołanie świątecznej atmosfery
  • bierze udział w ćwiczeniach porannych
  • Słucha opowiadania Ewy Stadtmüller „Wigilijny gość”
  • wypowiada się na temat opowiadania,
  •    wypowiada się zdaniami na określony temat,
  •    zna wybrane tradycje świąteczne
  • Wie dla kogo stawiamy dodatkowe nakrycie na stole wigilijnym
  • w skupieniu wykonuje układ taneczny
  •  odpowiednio reaguje na ustalone rytmy
  • potrafi poruszać się w przestrzeni w ustalony sposób jak również swobodnie
  • sprawnie posługuje się rekwizytem
Skip to content